CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Monday, February 1, 2010

mencari konklusi.....

salam...

recently, aku rase yg ape yg aku buat selalu menjadi bahan tontonan org awam...dan secara xsdr gak, aku dah di kritik oleh manusia yg x pernah menyedari kesilapan sdri...


oh Tuhan.... ko berikanlah ketenangan dalam diriku untuk tabah menghadapi dugaanMu ini...

sesungguhnya aku hanya insan yg sentiasa cuba untuk memperbaiki diri dan aku x berdaya utk memuaskan hati semua pihak...

aku x berdaya untuk mengucapkan...tolonglah berhenti untuk cuba membaiki diri aku...diri korang sendiri tak terbaiki lagi...beri aku ruang untuk bernafas untuk belajar dari kesilapan dan give me some time to impruv my self ...

never n never to try to change me to be like you want me to be...

every people has get their chance to learn and please give me the chance, so that i can learn what is life called about....


please......

0 comments: