CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, February 21, 2010

yuhuuuuu

salam n salam sejahtera... diharapkan hari ni dan seterusnya membawa kecerian kepada anda walaupun badai melanda.... ececeh.... ayat skema x hengat dunia haku hari ni... dah buang tabiat ke sayam.. mentang2 musim top host ni kan, nk verangan jd finalis la tu..ahahah....

ok2 lah cik jijah xnak merapu banyak... kita mule dgn siriyes... ok stat.... tarik nafas.....
.
.
.
.
.
.

smlam, u olz tahu x, mst u olz xthu kan, ye la haku x cite lagi, mane la korg blh agak kan...
smlm aku buat puding susu cocktail.......(dgn niat yg ketara utk menunjukkan aku pandai buat agar2...ahahaha), tp aku x ltk buah cocktail la, coz aku malas nk g beli buah campur tu seme, so aku juz ltk nata de cocoa jek... jadi u olz... x lembik mcm puding marble hr tu....
seriously aku cuba utk x gna agar2 serbuk dah pasni, lembik agar2 aku jadinye...so beter aku gna agar2 yg berurat tuuuu

then oleh krna keterujaan aku sbb agar menjadi..maker nye aku post kt mukabuku aku(facebook la tu k), then hasilnya ramai ni nk rase puding aku tu, terharu ni... ahahahah tp takut pasaiiii buatnye x sdp n x kna dgn selera dorg mcm ne??? tp xpe rakan2 ku, x sdp juz tell2 me k...blh kasi impruv, jgn paksa tekak tu telan if x sdp tau....

pasni nk cube mcm2 lagi la, pastu bawak g opiz, paksa bdk2 opiz habiskan.... hahaahaha
kt opiz tu, dr observation yg aku jalankan, ko letak je mknan, sdp ke x sdp ke kondifen habis licin ko mknan tu... yo, ni la membuat smgat juang tinggi utk bwk mknan yg x habis ke opiz...hahahah, sguh keji perbuatan anda yer...

hehehe...sekian...berjumpa di lain post... wassalam.....

0 comments: