CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Monday, March 29, 2010

ariba ariba

hehehehe... salam......


shuker tau hari ni,pasai ape korang tahu???? akhirnya stlh aku duk bersenang lenang di opish tu tnpa kerja.... akhirnya kak aini telah bermurah hati bagi aku satu task...taip borang...woot woot woot..happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ooooooooooooo................. kerja mmg sng jek pasal taip je akn, sape yg x pandai taip kan...tap tap tap.... chiappppp...tp bg pekerja yg dedikasi mcm aku nihhhhhhhbila dpt kerja, oh alangkah bahagia nyer ko.........huhuhu


kak aini, len kali sila bagi lagi k...taip seme surat pun xpe...i loikeeeeeeeeeeee.....


kasi aku nmpak bz skit skit, xda la pegawai masuk, tgk aku duk sesajer je kan.....huhuhu

kalu tgk saje2 xpe gak, ni sekali dgn mulut2 tgk gak tu, part tu yg x besh tu.......hmmmm...manusia kan...wat to do....


besok nk g merempat lagik la cari task2 utk aku...ishk..mengemis kerja utk di lakukan...hohohoho.....kesiannnnnnn

0 comments: