CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, April 15, 2010

minggu yg "havoc"

salam

first of all aku nk minta maap kalu entry ni menyumbang ketidak selesaan ke somebodyy yg terkena n kebetulan terbace entry ni..tp ketahui la dikau yg this is my blog, so i can post anything ok..this is my right... selagi x melanggar law, aku berhak ok... no need the permission....

time entry ni di taip, perasaan aku kacau bilau, nk menangis, marah..kecewa,semua la bercampur aduk... tp aku dah janji kt diri sdri utk xkan menangis untuk perkara BODOH mcm ni lagi...walaupun mase aku jmpa org berkenaan utk dptkn explanation, aku hampir lagi menitiskan air mata...oh begitu mudah air mata ini ingin mengalir..tp Alhamdulillah, aku diberi kekuatan utk terus menahan dr gugur air mata tu, n sekali gus dpt mengelakkan diri ini dr di label..cengeng girl..


tapi dah kata perempuan, normal la bila kami mudah mengeluarkan air mata...mmg dah wujud unsur2 kelembutan dlm diri kami yg bergelar perempuan, walau sekeras mane pun kami, kami masih lagi ada unsur2 kelembutan, namun disebalik kelembutan kami xkan membiarkan diri kami di pijak2...so awas kamu2 di luar sana, aku bisa menggegarkan dunia...jadi n sila jgn MAINKAN AKU OK!!!!!

diam aku x bermakna aku rela korg main kan aku...

sekian...


0 comments: