CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Saturday, July 17, 2010

la tahzan




salam....
di saat ni, aku cba memujuk kan diri aku dgn berkata, la tahzan.... la tahzan

tapi mampukah aku menghadapi cbran ini, mampukah aku utk tidak menangisi lagi..mampukah aku menahan hati wanita ini agar jgn trus rapuh seperti dahan yg dimakan anai2...mampukah aku...la tahzan.....

ishk, tetibe je mcm bermoral skit kan post aku hr ni..hehee, cma aku mcm bersyukur kt my BFF, nina, pasal memberi ayat ni, la tahzan...xthu nape, tp ayat ni mcm serap dlm jiwa aku, rase more tenang, maybe korg pun boleh cba kan... sebut sama2... la tahzan..........

rase ok x? kalau nk amrah, then sebut ni, ada sikit hilang la, aku la, org lain aku xthu... cuba la yek, mane tau berkesan..wink3



0 comments: