CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Tuesday, July 13, 2010

dah habisss.... mode:: happy ending after

salam..... dh tgh hari pun kan...huhuhu... tgh hari means lunch hour, means ms utk makan..wiehooooo..mkn je dlm fikiran aku ni, hahahaha, mau badan x kembang dh... hok aloh... kta duk umah, rilek2 kan... sedap la aku memantapkan berat ni..waka waka

bila sebut waka waka ni, teringat lak aku ke member aku sorg ni, dia kalu msg dgn aku, mst ada ayat wakakaka...sudahnye aku bagi niknem kt dia *** waka waka(nama sbnr harus dirahsiakan...hehe).....

la ni WC dh habis...olleyyyyyyyyyyy...suka nye aku bila bola ni dh habis, kalu x hari2 aku duk dfr topik bola je memanjang, smpai kes aku x ckp ksh syg pun pasal bola ni la...nyampesss mak nok.... ni pasni kalu buat jgk, xthu la aku, dlu aku bg chances, pasal WC kan, xckp masa nk tido bagai, la ni...no more ekchuses hokeh... aku xmo amik kira dah... nonononono okaihhh

sotong pun dh menjuarai bahagian ramal2 ni seme, nuri u lost k...hahaha... tapi u olzzzzzzzzz kita ni kan sbgai ummat yg sentiasa mengikut syariat dia, jgn la kome percaya ke menatang tu seme yek... SYIRIKKKKKKKKKKKKKKKKK...... huhuhu

eh eh eh, aku dh terbau sesuatu la, bau tu dtg dr dapur...so aku mau enjoy my lunch dlu la, babaiiiiiii

0 comments: