CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Friday, September 10, 2010

raya day 1

salam aidilfitri semua.....
mst korg dh pecah perut kan balas dendam makan yg sebulan pose kan...
ke x lagi? masih lagi menyimpan space...hehehe, yo la, pasni payah wei nk kurus balik...nk tggu pose lagik setahun, tp kan nk tggu setahun tu, mst dah berkilo kilo naik...hahaha

aku hr ni, boleh lak lupa nk snap pakai bju raya aku...muahahaha...sadis la..dh la duk umah je hr ni..
xleh nk g mane2, ye la seme geng aku dh kawen, pastu xde tmpt utk aku g...huaaaaa nk g jenjalan...mane leh duk diam2 gni, x menarik ko mmg da boom la kan, xleh mekap2 ni ha... time raye ni je la aku nk mencantik kan skit muka yg x bape cun ni haaaa...da la org tu x igt kita..huhuhu...lagik mau sedey kan...

ha..menu umah aku ni ha,pagi2 raye memang konfom wajib tradisi turun temurun kuarge pkcik zali adalah x lain x bukan Nasi Minyak ye...tiap2 tahun..x penah beruboh smpai la skrg...
ada satu thun ma ak x buat nasi minyak, seme ank2 duk tercari2 nasi myk tu, mau x kan, dh terbiasa, skali xdek, mmg menggagau la, abg aku lak x mkn ape2 pagi tu, trus g umah nk mkn...hahaha kelaparen semua.. tp tu cite tahun yg sudah2, ini tahun talak ada lagik...

hari ni bosan jek, pasal xleh kuar kan
tp xpe...collection duit raya tahun ni...MEMBERANGSANGKAN hahaha, shuker nye dlm hati weii... ada gak dana utk org yg jobless mcm aku ni haaa...

ok2, nk stop daa, mate ngantuk ni..nati esok aku update lagik, if rajin la, kot2 malas pasal duk terbuntang kekenyangan kan..hehehe ....

adiosssssss

0 comments: