CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Friday, October 1, 2010

adei... patah pinggang aku..

salam korang...

still terasa sakit pinggang akibat duk basuh pinggan...hehehe..poyo dok..poyo kan..haha
sila percaye demi kepentingan diri sdri..heheh

tp betul wei, aku pg td g umah abg aku, dh smapi umah dia tlg la ptg timun n nenas, nk buat acar..acar ape tah,yg ada kacang tu..huhu...sdp... x rase masam sgt, seme ada rase dia, perfectooo. the pas siap part acar tu, aku releks jap, sblm org mai umh abg aku nk mkn, kul 11 kot dh ada org mai mkn..pnya la awal..kelam kabut jap nk ltk mknan dlm bkas katering tu, ape org pggil tu yg bks besi tu...tray dok..ke bkn..hehehe

then...kn org dtg mkn...ada la sorg hamba Allah ni...dia pakai purdah..ok...tu hak dia kan, jg aurat dia... pastu aku boleh lak cbuk nk tmbh dosa, then share plak dosa tu dgn mak aku, duk nk intai mcm ne org yg berpurdah ni makan...hehehe...nakal kan aku ni..

rupe2 nye, org yg berfurdah makan, cara dia, still mcm bese..thru mulut...tp tu la,mcm ne mknan tu msk dlm mulut dia, sdg kan mulut dh terkaver dgn kain kan... haa korg tau x, mcm ne dia mkn... dia makan, dgn selak kain kt muka dia tu skit, then suap... hmmm... see ttp aurat penuh pun still blh mkn lg kan, tp kalu aku, ikhlas ckp...kompom berterabur..hehhe

dah mkn, make x reti nk basuh pinggan ncwn tu seme...sudahnya ank dare berdua ni ha kna basuh..huhu...yg lain dh mak dare, tggal aku n adik kpd kakak ipar aku je yg x kawen lagik..kna la basuh pinggan kotor tu seme... x banyak...pasal awal lagi kan... tp belah ptg tu, ya rabbi... fuhh giler la, pasal org laik blik dr smyg jumaat kan, trus g serbu utk mkn..ayoyoyo

tp kali ni nasib baik, pasal mak2 dare n makcik2 turun padang tlg..br cpt skit bsh pinggan n gelas tu seme... tp blh thn gak pth riuk pinggang aku, coz aku g agkt bakul pinggan kotor yg penuh tu, alone ok... puak2 laki terkejut..ape ko igt aku kurus keding ni x larat ke...hei larat tau, tp pancit la...hahaha...

ok, so far hr ni still hjn lagik, tp aku berjaya chow b4 hujan trun dgn jayanya...huhu..

baiklah, sy dh x larat..mau tido...zzzz

0 comments: