CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Saturday, October 2, 2010

lenses

salam korang, n have a good day

sbnrnya kan korang...hr tu aku ada beli lenses tau..kunun nk verangan jd shidajelo jap...hehehe
aku dh bsn tau pakai gugel ni, kalu la dpt hidup tnpa gugel ni..walawei..

indahnye kan, sape2 yg x rabun tu, aku ni yg rabun tegar, boleh mimpi jela dgn pakai spek or lense...nk buat laser...uishhh tidak la saye, dgn x sanggup n mahal uitssss...leh buat blnja kawen ok..hahaha

xpe la, aku bersyukur je la dgn ape yg ada, org lain lagi teruk kan, yg x leh melihat lgsg pun ada, so shida bersyukur dr sekarang...huhu...byk lak ngomen tu, ada je yg x puas hati kan...lekuk skli budak ni, biar sdr diri skit...heheeh

btw..aku beli lense dgn member mase UiTM dlu, dgn mygadis i...leh g kt sini kalu nk check ape yg ada...baju pun murah2...kompom murah...

so aku dh rembat satu lenses geo tu, yg tahan 1 tahun tu, kaler brown...nk amik grey tp mcm melampau sgt la, lus segan la akak...hehehe...
brown still okeh la, still hmpir sama dgn kaler mata aku yg asal ni..xla org duk tertoleh2 tgk mata aku sajek..ohhh perasan mula menerbitkan diri...heheeh

ni gambar aku original dr ladang, tnpa mekap n spek..nmpk x ciri2 kesepetan tu???

ni lak mase aku dpt trial lense dr brand ape tah...juz nice..ok la..

n ni lak kaler yg bakal aku pakai...weee x sbr nk g beli air lense tu, aku sangap x beli air tu, dh kalu aku buka lenses tu, bila nk cuci dgn air ape, dgn air nyor ke??



bila aku dh pakai nati,opkos aku canang dlm blog n fb pnya...tungguuuuuuu

0 comments: