CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, November 14, 2010

aku di sakiti oleh M

salam all

maafkan aku krna dh lama x mengupdate dlm blog ni...x busy, tp tu la kan...aku sakit...
aku br je di dianogsis sakit "M"...huhuhu
sakit malas beb...idea hari2 dtg, t tu la, mls btl nk login pdhal hari2 cek, BW seme..

oh ye...sblm aku di serang sakit nyanyuk lak..aku nk ucapkan ke semua follower aku tau..trma kasih sudi follow this blog...nati aku follow balik mane yg x smpt buat tu
ada gak yg aku x jmpa link blog korang...jgn bimbang...akn ku follow..i will follow u...

masheh kawan2...
muahhhh

2 comments:

SINGALAUTMETRO said...

Janganlah malas-malas, saya nak tengok hari-hari nak baca kisah yang be;lum sempurna. Sempurnakanlah kisah hari-hari ya. selamat menulis. yang indah itu tulisan, yang baik itu tulisan dan yang bermakna itu tulisan...

vanilla ice said...

trma kasih cik..
nati sy update..insya Allah
thanks follow saya