CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Monday, November 29, 2010

maaf....sy sdg berpantang

hasil curi dr lia pnya FB...mintak ijin yoooooo

salam semua...ape khabar hr ni..maaf sy tgh berpantang..so entry cepat n ringkas...
hahaha, berpantang sgt...habis lari fan aku bila statement di kuarkan...oh tidak, i masih single n masih belum berkahwin n nikah....gagagaga

nur alya nadhirah binti mohd azmi

comel kan baby ni...2.9kg masa lahir, skrg xthu la bape berat dia ni, lahir kt spital sultanah nur zahirah....kuala terengganu...20 nov 2010, jam 11.30 mlm..eceh...mcm aku lak yg beranak kan si alya ni...heheh...parent dia ni....kak farah n abg mi..parent super gorjesss, ensem n cantik..so baby dia ni... mst la COMEL kan..


ha ni lak...kembar aku di masa skrg... aka acuan anak aku nati kot...hahahah
siyes wei...masa kecik aku gni ler...bdn ketak3 mcm ubi kayu...hehe
aku nk tnjuk bukti mmg ada, tp tu la xtau hukum tnjuk gmbr ms baby ape, dosa or tak..waswas ni....

0 comments: