CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, November 25, 2010

majlis tunang aku............... pnya kawan


eh eh eh...tangan sape tu?? aku ke....

salam kamu semua...
seperti yg di katakan, eh igt aku ckp kosong ke...tidakkkk, ni br permulaan,
hari ry aji ketiga baru ni, aku ni sempat la g majlis tunang kawan aku ni ha, kwn ms secondary school dlu....bertunang katanya, smbil buat mkn2 skit....
sebenarnya cik shida ni nk pegi tu, bkn pasal pe u olzzz, nk makan je wei...ate i ni kan ratu makan, dh gemuk br bising sensorang nyesal mkn byk..nyesal la sgt kan...pdhal melantak xde pikir pun...hehehe, gtu la manusia...hehe

dat day, i jd tukang snap gmbr utk simpanan diri sdri...n tlg bg souvenier kt belah lelaki, sesuai gtu...kata bakal pengantin la, walaupun aku thu dia sj kta gtu dgn motip nk suh aku jd lagi ms dia kawen nanti...no no no, ai nk dtg mkn n dpt bnga telur je nanti...hahaha, xlarat la nk buat keje berat2 ni...hahaha, lempang sekali kawan yg x reti nk tlg mber ni...huhuhu

ok, aku tau la, korg nk tgk gmbr...jap naaaaaa


tu dia, ummat yg meraikan majlis rehan...hehehe

dh sah jd hak encik muddin dh mu rehan...

eh mst amik berkat u olzzzz, hehehe

kami lagi, pedulikan mata aku yg x semenggah tu..huhu

and the winner is...incik muddin...hidung dua2 mancung, dpt ank konfom patah hidung tu, mancung sgt...hahaha

hmm..... ada soalan nakal.... bila lagi aku nk menyusul..haishhh malu aiii, buat gedik2 ye skrg...
baby......masuk minang esok...lusa kita kawen nk??? sambil kedip2 bulu mata pendek ni..hehehe
jwpan dia mmg x la, ishkk, muda lagi ko..tggu la kot2 lagi 2 tahun..hehehe

0 comments: