CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Friday, December 31, 2010

saya lah awek khairul fahmi

salam

sebelum 2010, melabuhkan tirainya..
izinkan aku membuat satu konspirasi tergempar..
ye, saya BUKANLAH la awek khairul fahmi..


hehehe, ala korang, maaf la..
bkn pe, aku br je thu kt internet byk2 org search khairul fahmi che mat...
ranking ke lima dlm dunia kot...
so nk la dlm korang2 duk search tu,...

korang terrrrrrrrrrmasuk dlm blog ni...hahaha...
ampun ye u olz....

tahun ni nk habis dah...
so gurau2 la skit...
tahun baru gurau yg lebih power..hehehe....

buat awek sebenar KFCM....
jgn bimbang dik..akak x kan amik yg org pnya..
lagipun kfcm tu muda dr akak ok...
KFCM 21, akak 24thun...
uishhhh, akak x layan budak yg muda dr akak, akak cr yg umur dia tua sikit je dr akak, bkn yg berusia....

so, sape2 yg dah termasuk blog ni..
sila2 datang lagi k... heheheeh
muaxxxxx, sayang korang...

0 comments: