CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Saturday, January 29, 2011

bila aku sebut nama mu BODOH...

salam

ni la aku nk kata  x cerdik...
ada akal semua...
korang ada bace ke ENTRY ni....???

hai...
buat julung2 kalinya aku rasa mcm dah subahat dlm konspirasi BODOH...
dgn ini aku nk kata sikit la ke org yg dah buat gosip ni kan...

kau mmg di kurniakan akal yg sangat banyak..sangat genius...

sekian tu jek...

eh....
sebelum tu..
masuk SINI kalau nk tahu cerita betul

4 comments:

Lelaki Ini said...

errr!
napa nieyh?

Piasara said...

As salam,akk sumpah tak berani nak pandai2 .nak2 pula cerita pasal orang meninggal,pun jgn pandai2 nak sebarkn kalau kita tk yakin kesahihannya.Jadikan pengajaran...

vanilla ice said...

lelaki ini: kisah manusia yg x habis2 nk cr publisiti murahan..

piasara: tu la..
sy sebar pasal blogger otai sebar...
tu yg konfiden tu..sekali...

kay yea said...

esh3~~