CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Tuesday, January 4, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

salam..

ni bukan entry masuk GA or LD...
TAPI NK TRY NASIB NK RAMAIKAN FOLLOWER ...
and also nk femeskan balik blog ni...pasal kejadian sebelum ni kan.....

baiklah saya masuk ek..diharapkan blog ni kembali meriah di persada seni bloggers..hehe...
korang nk join gak ke..ni syarat2 dia..


  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" danlinkkan ke entry ini;
  3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.
saya nak tag

SEMUA KAWAN2 SAYA YG MEMPUNYAI BLOG...AND ALSO TO MY FOLLOWERS AND READERS...

0 comments: