CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, January 20, 2011

terima kasih semua

salam....

hehehe... tibe2 rasa kerdil, coz org yg follow sini semuanya otai2...follower kalau tak 100 ke atas..x sah...
ayak...malu lak tibe2 nk berblogging pasni...huhuhu...

ape2 pun thx to all ya...sudi follow blog saya....
InsyaAllah dasar follow memfollow balik akan di amalkan sampai bila2....
org dh follow kita..kita follow la balik kan...huhu..

ni seme pun atas jasa bro BEN ASHAARI gak...
coz aku join segmen dia.....
so traffic aku naik sikit,,...
tapi tu la yg sadisnya.....
aku pnya nuffnang dah jadi giler since aku buang alamat lama, letak alamat baru ni....
xleh nk marahkan nuffnang...ni seme salah si SHIDA YG GOJASSSS ni....
pandai2 je remove address lama kasi tukar...tibe2 stresss...
nuffnang aku xleh nk detect sape yg masuk blog ni...
so hari2 aku pnya blog 0 je la visitor since xleh bace..hangin betul la dgn ketidakwarasan aku  hari tu...

mcm ni la hari2...sunyi sepi blog tna graf yg tantek2...walaupun ini penipuan....

blame me again....
oh baby...please forgive me.....
coz kita dh xthu sape yg datang umah kita sayang...huhuhu...
sadisssss.....

tp xpe la kan....
mesti ada jalan penyelesaian dia tu kan....
mesti la.....
ke korang tahu mcm ne??


2 comments:

farasakura said...

tukar address lama ? means?

vanilla ice said...

fara: salam

dulu address blog ni www.kisahygbelumsempurna.blogspot.com
then saya tukar ke domain sekarang..
kisahshidaghazali.blogspot.com

bila sy tukar address trus saya pnya nuff xleh baca, bloglist saya hilang..

follower saya xdpt bc blog ni...
n mcm2 mslah lagi la...