CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, February 20, 2011

bengong!!!!!!!!!!!!!

as salam semua...

sumpah aku geram dgn pencuri yg bangang yg menyusahkan hidup semua org...
ada ke patut dia curi kabel telefon area umah aku ni...
ganjarannya aku XDAPAT nk gna streamyx n phone sampai la sekarang..

ni dah nk masuk 10 hari dah ni..x baiki2 lagi kabel tu..
bila kol TM ...katanya tggu bos bg persetujuan ape tah
nk marah pun x gna..... kang jap lagi aku marah..entah ape2 ayta aku kuar...

macam c****a jek....

korang tau x...untuk pertama kalinya aku menang GA ..
tapi pasal aku xdapat nk menjelajah dunia maya....terus hilang hadiah aku tu...
ni bukti yg aku menang...hadiah tempat ke 3

http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/02/aku-rindu-sayang-kamu-semua.html

ada lagi ni hahhhhhhh
http://www.eqbalzack.com/2011/02/ga-sedut-kasi-abes-semua-dapat-hadiah.html

kenapa aku harus menang masa internet aku jem?????????
dah la..aku mls nk taip byk2...
aku doa sape yg buat keje yg nyusahkan org tu kna balasan yg setimpal.
bengong!!!!!!!1

2 comments:

my shaizhar blog contest said...

la...
patut la lama 'hilang'
dan tak nampak 'bayang'

banyakkan bersabar yek!

ShidaGhazali said...

huhu...nk buat mcm ne..xda rezeki...
sabar dgn khusyukkk