CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, March 17, 2011

secebis doa untuk mu sayang

assalammualaikum semua...

entry aku hari ni x panjang, x pendek..ngam2 tangan aku nk taip jek..heheh...

aku cuma mohon jasa kalian, my readers, xkira la follower or silent reader utk doakan keselamatan kawan aku n anak dia ...
kawan aku ni, zira aku panggil dah masuk ward... insyaAllah xdak ape2 mslah lain, esok dia nk kna masuk ubat paksa untuk bersalin.. coz dah terlewat 8 hari dr due...
aiyooooooo sound so ngeri kan...

aku hanya mampu berdoa agar zira dan anak dia selamat sepanjang proses kelahiran tu...
korang pun doakan sekali yek...

4 comments:

niesz said...

takutnye, insyaALLAH, semue nye akan selamat nnti..amin..

puteraduyong said...

saya tolong doakan sama...

maiza said...

insyAllah x ape2
later update

ShidaGhazali said...

niesz: amin..insyaAllah

puteraduyong: thx...

mai: harap2 gtu la...

semua....hanya Allah yg mampu membalas jasa kalian di atas doa yg dititipkan... smga kalian semua berada di bawah rahmatNYA..amin