CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, April 17, 2011

dr video...terlampau..

assalammualaikum semua

ni semua gara2 sorang blogger masakan pi share satu video ni kt FB..
kan semua org dh huru hara...hehehe.. kak nor...anda bertanggungjawab..kui3




huru hara pasal pe ko tau...
nk dapatkan bekas ni gak..hehe..
aku x la sgt nk bekas ni tp minda aku huru hara pasal tgk makanan dlm tu...uuihhhhhhhhhhh...
semangat aku yg tipis nk diet2 ni blh hilang terus..harus aku pi selongkar esbok pi cr cloud 9 ..huhu...

pastu kan bila tgk video ni..tibe2 aku teringat acuan tart telur yg aku gna..
since umah aku xda acuan tart..maka idea mak aku..ktrg amik acuan bahulu pnya, n tekan je aduan dlm tu..still jd pe..heehe..so sape kata otak melayu x cerdik...buktinya..aku n mak aku...oh start riak sdh....hehhe...



sedap kan..nasib la bnda2 tu xda kt mesia...tu yg ramai meroyan tu...nk lagi meroyan..harga satu mould tu..huishhhhhh mak ampun....mahaiiiiiiiiiiii, beratus2 hengget or dollar tidak lah ku tahu....

dh ada yg berangan nk dapatkan satu ke???aku berangan nk makanan dlm tu jek....
daaaa

0 comments: