CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, May 19, 2011

aku sentiasa menyayangi mu....

Assalammualaikum..

bercerita pasal sahabat..sesungguhnya, aku amat syg semua shbt aku..mane yg xpenah dajal kan aku, aku akn anggap dia sahabat dunia akhirat...

sahabat(ko tahu ko sape)..setiap manusia tu dh ditentukan takdir masing2...segala rancangan utk kita dh ditentukan oleh Allah SWT... hnya tggu masa utk ditunjukkan kpd kita..mungkin kita skrg x nmpk ape g tlh direncanakan utk kita..t ingat lah Allah x zalim, sentiasa berada disisi kita..susah sng kita , DIA sentiasa ada, ingat lah DIA sahabat..

skrg mgkin ko tertekan, tp percayalah sahabat, akan ada ganjaran utk setiap pengorbanan yg ko lakukan itu..yg menindas akn terima balasan, ni lah karma kehidupan..x sentiasa berada di atas..kita akan sentiasa berputar mengikut keadaan..

ttpi sahabat, ketika ko bergembira, jgn lah terus lupakan yg Maha ESA...
aku sentiasa ada utk menyokong ko sahabat...x kira waktu, jika ko perlukan aku...juz let me know..
aku x berharta utk tlg ko, tp aku ada hati n akal utk up kan smgt ko utk terus cekal...
jgn ditahan kesedihan mu itu..xpe utk melepaskan beban itu, simpan beban, x bawa ape2 faedah ye sayang...
sakit segi fizikal, blh di beri ubat..sakit hati n minda... hanya ko yg mampu merawatnya..

byk g aku nk kata..tapi x tertaip...minda block idea..huhuhu..
tp aku sayang ko sahabat...jgn sedih2 ok..la thzan~~

0 comments: