CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Monday, July 4, 2011

saya dengan ini mengaku bahawa...

Assalammualaikum..(ape2 hal bagi salam dulu)


ni utk masyarakat yg belum mengenali saya n teringin mengenali saya...

harus di ingatkan bahawa....


  1. saya ni orangnya utk first meeting mmg xkan cakap banyak, more to tengok2 orang dulu, sgt jarang sekali utk tgk saya bukak mulut cakap nonstop dgn org yg 1st sy jumpa, unless on the first meeting, saya dh daat rasa kolaborasi between me n her/him can beee goooooooooooood...if not, mencari keselesaan relationship tu on next day & onwards..
  2.  saya jugak jenis yg misteriiiiiiiiiii...hahaha..not like that la..i means saya x suka org yg baru kenal saya, terus tnya macam2 soalan berbentuk peribadi..like dah ada pakwe ke..b4 ni x keje ke? seriously like batu, mmg saya benci + rimas..saya akan mudah naik hangin..okey depan korang mmg saya xkan tunjuk la, tp sape yg dr jenis kaum yg reti tgk muka seseorang tu mst boleh tgk bila somebody tu selesa or not dgn soalan tu kan...
  3. and if u still ask me the Questions, n x kena lak dgn masa , tambah2 lagi time saya ewau ewau bulan kan..selamat la korang dpt penyembur wangian dr saya..nasib la kan..saya dh kasi hint lagi mau kepochi ..
  4. oh ya...saya mmg jenis muka garang n masam..mmg xleh nk ubah dah..tp x kenal maka x cinta kan..so kenal daku dulu sblm trus wat konklusi yg saya ni jenis xreti nk buat kawan..n bila korang dh kenal saya sila la percaya banyak2 yang korang akan menyesal coz saya akan bercakap nonstop dgn korang (dlm kes ni utk yg BETUL33333 RAPAT sahaja), tp utk yg so so je tu stil byk mulut cma x sebanyak kategori rapat la kan..heheh
  5. saya jugak bukan yg kepochi tegar...so sy bukan yg dr jenis korek2 rahsia, lagik2 kalau yg x berkaitan dgn hidup saya...malas la saya nk semakkan kepala dgn bnda yg bukan hal kita.. org cerita kita dengar n SIMPAN....
  6. i'm a good listener, BUT..not a good advisor..aishhh x reti la nk bg nasihat kt orang ni, diri sdri pun masih terumbang ambing , mau nasihatkan org lain, hmmm sah jadi kambing la ko pasni...hehehehe..

ok, shida ape motip ko wat entry ni ha??baiklah motif nya nk bgth yg aku ni mmg bukan manusia yg peramah utk kawan2 yg baru dikenali..so if sesiapa yg terasa dgn aku coz aku x layan time mereka bercakap, ampun yek..mmg nature aku gtu, byk lagi nk taip tapi kang seme dh di bgth, korang malas lak nk kenal aku n terus wat assumption kan???? eleh, ada la tu nati...
(telah berlaku kejadian di tmpt aku belajar yg mana ada sorang hamba Allah ni x berhenti2 buat aku sakit kepala dek xputus2 nk cakap dgn aku, x kira masa n tempat, cerita sama lak tu..even aku dh buat muka TOYA pun, still gigih nk ckp dgn aku..ah sudahhhhh...big prob...)

teaser...akan di update kesian... masih menunggu official pic




0 comments: