CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Tuesday, July 5, 2011

selamat hari lahir BAK...

Assalammualaikum semua..


hari ni hr jadi ayah aku yg aku panggil BAK..so Bak hari ni dah genap 68tahun...

syukur Alhamdulillah, Bak masih dikurniakan kesihatan yg elok, kecuali biasa la sakit2 orang tua, sakit lutut gtu je la kan..yang lain, Alhamdulillah ok..

**akan membahasakan diri Dah pasni...

di ulangtahun Bak ni gak, Dah nk ucapkan semoga Allah merahmati Bak, disamping terus diberi kesihatan yg lebih baik...juga dipermudahkan segala urusan...tiada doa yang lengkap dapat Dah taipkan disini..cukuplah bak tahu yg Dah sayangkan Bak & Ma....dan Dah doakan semoga Bak & Ma diberi peluang kedua utk menunaikan ibadah Haji sekali lagi... (please doakan sekali ye korang)

yang sedihnya, aku xleh celebrate bday Bak,since aku kan dh masuk blaja balik..so insyaAllah jika angin rajin berdebuk2 datang dlm diriku ini, akan ku godek2 kuih yg Bak suka makan hujung minggu nati..doakan aku rajin ye u olzzz...

ok..hensem x bak aku?mata cepet kan..hehehe... ni je aku jmpa gambar Bak aku, Bak aku ni bab bergambar mmg payah..terpaksa la aku amik gmbr curik2, tp ni gmbr Bak masa nk g haji dulu..tahun 2005 kot kalau x silap...ehem3 kakak, if u read this..when u will upload the pic ha???

again....happy birthday BAK....

0 comments: