CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Saturday, August 27, 2011

meriah molekkkk

Assalammualikum u olzzzz

aku kembali lagi...hahaha...
aku dh da kt kg, semalam aku balik dgn member aku..naik kete baru................hahaha, sambil cium2 bau kete baru..dapat jugekkk aku rahsia..gagagaga, eksklusif gtu hanya aku je tahu..ini sdh bagus..tp atas permintaan empunya perahsia..aku rahsiakan smpai la dia nk dedahkan gtewwww..

hari ni dah ramadhan yg ke 27..lagi 2 hari nk puasa..pastu raya..
tp jgn lak dah masuk syawal tu...korang balas dendam lak kan..dgn makan dgn x hengat punya..dah gemuk baru nangis nk diet2..no no no..beringat sblum gemuk..terutama utk aku..huhuhu..dh bayang2 dah biskut2 n makanan yg best2 masa raya nanti..x masuk jamuan raya kt ofiz aku nati..budget banyak gilesss.. makanan pun kaw2 yg hamat...

eh u olzzz..masak pe hari ni? umah aku macam2 ada...lauk dr ikan, sotong ketam ayam..serba serbi ada..wahh mewah betul kan..ni dh lari konsep bersederhana ...
nak gmbr makanan ke? xyah kot..aku takut puasa korang kurus je nanti..hahah
lagi2 dgn ketupat sotong, ketam masak cili, ketam rebus, ikan singgang pedas...oh..aku dah start meleleh2 dh air liur ni... lagi sejam nk buka ni...

oh..aku ni kan..bila nk wat penutup..mesti fail..dah blur nk tai ape..

oleh itu..baiiii je la..heheh





0 comments: