CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, September 11, 2011

dialog adik beradik

Assalammualaikum...

tempat: dewan sri intan..PCSB..kerteh
masa: 8.30 pg, time assembly..(dah koje pun, still kna attend perhimpunan u olzzz)
tarikh..hari entry di buat...


adik: kakak....aku nmpk sesuatu

kakak: ape dia? misteri ker??? ke hantu bonceng??? pe celupp

adik: lebih dari misteri hantu bonceng u olzzz..

kakak: udah2 la wat saspender

adik: aku nampak makhluk kopipes... kaler ungu..kopipes hak cipta tak rasa bersalah langsung

kakak: dah start peluh3..rexona sweat diperlukan skrg...

adik: lek luuuuuuuuu.....

kakak: cer citer cer citerr

adik: aku nmpk sorg staff sama je pakai baju kurung pakai ko pakai skrg..xda cacat cela langsung..kaler n design...celup uuuuuuuuuu

kakak: sah, aku kna p kilang rexona, tudung???

adik: hahaha, kaler sama ungu, plain jekkk...slmt di situ..hak cipta terpelihara lagi kesucian..gagaga

kakak: huhhhhhhhhh, sentap...jom makan kuih raya..

adik: hmmmmmmmm.... xda motipppp

berdasarkan cerita benar...hohoho... mesti akak aku sentap..da kembar x dijangka...
ni la untung adik beradik keje sebumbung...kan leh usha wat gosip2..huhu..

pssst...tadi gak sorang s/u kantoi ngumpat bos, tnpa sedar yg bini bos kt depan..lalalala...

0 comments: