CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, September 15, 2011

lagi sikit jek lagik..

Assalammualaikum..

Alhamdulillah..dah 4 hari aku ganti pose..esok smpai lusa aku cti pose la..sempena hari malaysia..boleh gtu?hehehe.... boleh la kan..aku punya suka la...kuikuikui...

dlm masa 4 hari aku ganti pose, aku berjaya turunkan berat badan 2kg..to me...kiranya sbgai pencapaian yg mantap gak la....
pasal aku tahu habis ose...KOMPOM naiknye berat aku..berganda2  pulak tu..
alahai..nikmati lah dulu berat turun ni..

skrg ni lagi beberapa gram je lagi nk turun ke 55kg..berat badan yg aku rasa ok la..which is aku x tumbang kalau angin kipas or aircond hembus kt aku...hehehe...

ok la kan...tinggi 165cm, berat 55kg... xda la kurus sgt kan..
tp muka aku ttp kembang semangkuk, lagi2 tang pipi...

haishhh...bila amik gmbr....nmpk sgt tembumm tu..tp xpe la kan..asal sihat badan..
xda la org duk kata aku cengkung kan...

taikan..nk lagi kurus..suruh boss tambahkan lagi stress aku..lalalalala..
apakah???

0 comments: