CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Tuesday, September 27, 2011

laju sikit

Assalammualaikum..

adei penat la u olssss.......3 hari balik lewat..hari ni je awal sikit...pukul 7 kt umah..2 hari lepas...pukul 10mlm pun masih kt opiz..gara2 nk buat OT punya keje..org fikir duit je mmg gini..hehehe

hr ni la blh lak aku silap print sijil2..dah la 70copies...semua lak tu GM aku dah sain..
adei haru biru aku g cr kertas sijil kt dept akak aku...berlari2 ala2 watson ngembek gtu u ols..
dah setel print sijil..berlari lak ke ofiz GM..padahal sebelah je pun..tapi sebab GM yg tunggu...harus kna tingkatkan stamina yek..haru3

masuk ofiz dia la.... ada org lain duk discuss..ok fine...
kita tunggu..tungguuuuuuuuuuuuuuuu.....
aishhhh, lama la plok exec ni duk diskas..

tgh tunggu2 tu... dtg la si manager X ni dgn subordinate dia...
dah lambai2 dah kt GM aku..aishhhh...aku dtg dulu wei....
sekaliiiiiiiiiii....dia masuk dulu jmpa GM..hangin betul la ahkak u olzzz...

sdhnya menunggu lagi aku ni...sejam br la aku blh masuk..huh...
kalau aku buat keje lain ni, mst dh byk siap ni...
adei...dah la kna gulai di bos hari2...

adei..ape la nasib...
jangan mengeluh..relekkkkkkkk...chill out bebeh....


0 comments: