CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Friday, September 9, 2011

mencari masa yg hilang

Assalammualaikum...

berjumpa balik...bese la kan..hr minggu je yg boleh tenang2...
hari bekerja x nmpk punya tangan aku main2 kt skrin, duk membizi layan bos ai jekkk..
huhuhu...lunch pun x smpt kuar... nasib leh claim OT yg tu..baru sedap tangan n otak nk gerak2 buat keje..hoho...


br je submit claim n ot..hopefully cpt la masuk gaji..hehehe...
dua bulan dh ni x masuk gaji..duhai hati bersabar la..
nati masuk mst masyukkkkkkkk..harap2 la kan..
jgn la ada OT n claim kna reject..harus makcik sentap smpai makan banyak2 (eh cr alasan nk mkn byk nmpk??)

smlm aku g meeting BMI..
each of staff wajib kna isi borang BMI...
so far smlm aku try..BMI aku normal lagik..cumaaaaaaaaaaaaaaaaa
berat mcm menghala ke arah kecuakan..
jeng3...sumbat3
body age aku pun x best...tua u olzzz...cian body ai..
xpe2, kita kasi muda yek...

next week kna berperang dgn opizmate aku 
paksa dorang amik BMI..hahaha
sory u olzz...mak terpaksa
dah jd tugas n amanah..huhuhu



nina sayang.... harap plan OKTOBER  ni menjadi k..tp tix x beli lagi nim..
adei..kan dah kata..aku busy.... komengaaaaaaaaaa


0 comments: