CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, October 6, 2011

haccchummmmmmmmm

Assalammualaikum...

ya Allah, dah lumut ungu dh umah aku ni...ya ampun..
mcm bese..reason kulat aku...busy...huhu
nk buat mcm ne..bukan kepalsuan, tp penipuan kebenaran...
hari2 ada je aktiviti nk kna buat..
dah nama nye pekerja kan..follow the order je la....
kang lawan2, menjawab lak aku dgn parents aku, nape kna pecat...
dah satu keje lak...

tp 2mggu ni aku lega skit..
pasal pe? bos aku xdak utk 2 mggu..
so xda la makhluk yg suka benor panggil nama aku..
jap2 duk seru nama aku..tensen ahkak tau..
asal nmpk muka aku je..terus laung nama aku..adei...
la ni ada  jugak pengganti bos aku...
colleague aku lak..waaaaa..
korang mmg tgk aku duk rehat skit ek?

kasi can la aku enjoy the moment wei...
ayoyoyo..terima je la...hehehe


motip??? saja nk tayang tandaair kiterrr..dah lama dapat free..tp br nk gna...huhu

abaikan kening mcm lalang tu k..pokus kat mata jek..
jgn salahkan aku kalau ngigau...

bubaiiiiiiii

0 comments: