CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Saturday, December 24, 2011

sek sek sek mim mim mim

Assalammualaikum

kom ape, kombat, bat ape, batman, men ape, mentol, tol ape, tolak, lak ape, laksa, sa ape... saya dh x  larat...hehehe...

yuhuu..... ni dh stat hujan ni, sblm broadband buat2 lemah sakit badan, ai nk hapdet la jap...huhu...
aku smlm n hr ni dh terrrrrrrrrrrrbeli brg...huhuhu, beli barang gaya org kayap...huhuhu, ini bahay, silap percaturan, x smpai tgh bulan pokai aku ni...smlm novel, hr ni lak beli bag...oh god... napsu sopim yg ditahan2 ms awal2 keje hr tu dh terburai...huhu... so pasni sy dh x meroyan bila lalu dpn kedai yg saya duk idam2 nk grab at least satu barang.. bkn pe ko... org kata tanda gaji... nmpk skit gaji aku kat mana melayang kan...hehehe..

tp balik dr ofiz, then ke mall, of kos trus balik umah kan... blh lak mangga gate umah akak aku payah nk bukak..aku dh cuak ni, plus dgn hujan dh rintik2, aiyaaaa, aku nk panggil indon yg tgh buat umah tepi aku dh ni...hukhukhuk... last2 no choice, aku pi panjat pagar umah akak aku...huhu..nasib la ai ni kaki panjang, kalau x terkial kial la nk manjat tu....kalau org nmpk msti suspek yg aku nk pch umah...nasib pakai seluar, buatnye aku ikut hati aku nk pakai skirt td, cmno nk manjat tu...huhu...

dh blh masuk dlm laman tu, bukak mangga elok2 jek...sbr je aku... trus bkak gate n bwk kete msk dlm.. fuhhh, mmg keje giler betul....

ape2 pun hati aku manyak senang, pasal dh dpt brg yg aku nk...kalau x, mesti bwk dek mimpi...heheehe

0 comments: