CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Saturday, April 7, 2012

Putera Duyung

Assalammualaikum


hehehe, aku pi kedai ni masa aku ada training BOFA dekat MayangSari Dungun hr tu, alang2 dh ada kt dungun, aku pi je la mana kedai yg org kata best. tggu nk pi dungun semata2 nk makan/minum mmg x la kan... so meh la kita menapak ke sana.

actually aku g kedai ni semata mata nk minum air dia je, coz petang tu dh melantak megi ketam kan, so mlm tu boring2 duk hotel, aku kuar la minum.

kedai ni dkt area Dungun tau, senang cite dr pantai UiTM Dungun tu korang terus je thru jalan pantai tu smpai hujung pantai. kedai tu dekat foodcourt tau, ada 4 kedai makan. nk senang, dekat dgn LKIM Dungun.

well, kedai tu ada jual mskan panas and bnda yg berbakar mcm ikan bakar and so on la. since aku x makan, aku nk try air Putera Duyung yg member aku duk recommend sgt tuh...

 ni la kedainya...kedai no 2 ye korang

 mengancam x? dalam ni ada coklat, laici yg banyak sampai ke dasar gelas tu, pastu kuih belanda ek korang panggil? air ni air buah, tp aku xleh nk detect air buah ape yg dia cmpur...hehe

 yang putih2 tu, aiskrim ye korang...

kasi close up skit... 
well recommended utk korang minum.. 
rasa sgt best.
harga dia lak just RM3.50..




ada rasa dahaga x?hahahaha....
terliur lettewwwwwww

0 comments: