CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Tuesday, June 12, 2012

dah ada peluang, tp ....

Assalammualaikum...

xthu patut publish or x...
hr ni dpt satu peluang, nk announce jap g xjd...aku jgk yg malu...
tp masa dpt brta tu, serius ak suka, tp jd kecik hati dgn ape yg di katakan kat aku..
ok, sedar diri sape aku... keje non exec je kan...
so, nmpk aku tu kecik je, xda konfiden kat aku kan...

xpe la....
trma kasih....igt smpai bila2...

p/s: tau korang x faham kan..tp nk gak publish...


2 comments:

Asmara said...

harap semua ok ye shida. happy2 selalu. :D

*alamak dear, pasal telur tu akk pun main rebus je, hehe.. biasa masa rebus akk tutup periuk. lebih kurang 5-10 minit api kuat, kalau lebih 10 minit telur kuning mmg akn keras. tp hati2 kalau telur kuning cair sgt susah nak kupas kulit dia. shida tak suka telur kuning tu keras ye? xpe gambate nee.. boleh cuba, tp yg penting jgn rebus terlalu lama. ;D

ShidaGhazali said...

sy sbnrnya krg suka makan bnda yg x masak...utk telur kalau 3/4 masak tu ok lagi la... mcm gmbr akak tu, boleh telan...huhuhu...kalau keras warna pun x cantik...
ok kak, thx for the advise