CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, August 5, 2012

dah xde rezeki...acannerr

Assalammualaikum...

aku ni kan kalau sport, mmg x minat, usahkan nk main... tgk pun malas...ok aku suka tgk renang berirama and gimnastik *sebabmerekasungguhseksi....hahahha*
mmg smgt kesukanan xdek langung...
tu yg mak aku heran, pasal katanya masa kecik aku ni suka benor berlari , kiranya bukit tinggi kat umah aku tu dulu selamber badak aku duk berlari, turun naik seme... mak aku dh bajet yg aku akn jadi pelari negara gitewww, tp sayang, impian mak aku berkecai dek kerana anaknya ini begitu sayangkan lemak yg berjaya dikumpul utk stok pemanasan smsa musim hujan...heheheheh




tp td semangat aku duk tgk game datuk Lee CW ... padahal kalau DLCW menang pun eskrem baskin robin mmg xkan masuk dlm tekak aku pun... pasal ganu ni mana ada BR u olzzzz... so menang ke kalah ke xda maknanya...kecuali naik ke kuantan...heh, xkoser la teman naik ke kuantan semata mata nk ke eskrem free satu scop...tp pasal xmo dpt berita outdated 1 min...tgk la jgk...

tp apekan daya, dh takdir malaysia xdpt merasa lagi pingat emas, hnya perak...xpe DLCW, datuk dh berusaha, kami rakyat malaysia bangga dgn datuk... bkn sng nk masuk olimpik kan... org yg mencemuh pasal x dpt makan eskrem free mmg manusia sengal... x ikhlas lgsg sokong malaysia...hai rakyat.....

ape2 pun, MALAYSIA BOLEHHHHHHHHHHH

0 comments: