CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Thursday, August 2, 2012

gatal tangan kanan, maksudnya...


Assalammualaikum...

sambungan tajuk di atas.... tgn aku ni dr semalam x benti2 gatalnya... sama naik lak gatal tuannya... ehhhhh....


maafkan saya.... xda la, betul wei, tgn aku ni duk gatal je... nk garu lebih2 jap g ada yg calar balar tgn ni..
tp x garu, sengsara tau...

sebenarnya... dragon ball ada 7 bijik semuanya... *haishhh, buat lawak x educated le pulok kan...lesing sama dia*
ok2 serius, tgn aku ni duk gatal2 ni pasal ni ha...


sob3, kna masa 1 ramadhan hr tu...dekat2 nk berbuka dh...
kes nya mudah jek, pi goreng keropok lekor tnpa disedari ada keropok yg x di belah...well as a pure ganu, kompom korang thu kan kepok lekor ni bila goreng kna belah, kalu x, popcorn la dia duk joget dlm kuali tu..
sudahnya ni la nasib tgn aku... aku dh siap ttp api dh, tgh nk angkat, tetibe pommmm, kepok duk meletup, trus minyak terpercik kt tgn kanan aku...sblh kiri aku duk pegang mangkuk kaca, mujur otak aku mpt bertindak, so aku pegang kemas2 mangkuk tu, ye la kalau aku pi hempas mangkuk tu sape yg susah... aku jgk nk kna bersihkan kaca tu semua... dh tgn sakit, jiwa sakit lak tgk kaca kna bersih...

tu gmbr yg aku tunjuk tu, gmbr slps brp hari dh, x sanggup aku nk tnjuk gmbr masa kna hr tu...huhu...
sedey tau...dh la tgn kanan, so bila wat keje, semua org blh nmpk, and mula kepochi duk tnya nape dgn tgn...huhuhuhuhu... me dun liokeeee, terus down, and low self esteem gtu...

pastu kannnnnnnn, mujur la aku xda plan nk kawen ke tunang ke pas raya, kalau x , kompom aku tunda....hikhikhik... *hek eleh, ayat bajet mcm dh ada calon kennnnn...puihhh*

oh, tgn cepat la embuh...krg aku gigih duk sapu gel gamat... so far ada nmpk perubahan..
org kata, kalau gatal, maksudnya nk baik dh...

cepat sembuh ek tgn, nanti boleh jadi mcm asal...huhuhu

0 comments: