CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Tuesday, August 6, 2013

jasad di sini, jiwa di sana


Assalammualaikum...

layan je la aku yang tengah meraung nak balik kg ni, tp cuti xda..
ikutkan hati...nak je balik ptg ni...huaaaaa
tp cuti start raya ni...sob2...tp xpe, pas raya kita cuti byk2...huhu


 me: atan, u jangan rapat2 dgn i, nati peminat u makan pasir
atan: xpe2...i will make sure dorang x kisah punyer
me: sure aaaa???
atan: husnozonnn...
me: T___T

 atan: hei shida, kasi i la satu voucher tu..
me: cannot mehhh, i mau shopping raya last minute meh, plus ni la duit i, pas raya nati sure i miskin punya lol
atan: aiyaaaaa, satu saja maaaaa, u ada banyak lagi tu, x baik tamak...
me: ishkkkkkkk., tengok la dulu, i kira lepas ke x budget ni

atan: yezzaaaaa, dapat jugak akhirnya,
me: hmmm, kuang asam punya atan, habis lari budget handbag aku tahun ni...

saprol: hoi laaaa, kecah la korang ni
x cukup sgt, meh datang kat tempat aku ni haaa, berlambak voucher ni haaaaa

0 comments: