CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Sunday, November 17, 2013

semoga dipermudahkan segala urusan

Bismillah...

Assalammualaikum,

xsabar nak tunggu dec,
dec jugak bula kelahiran aku
dec jugak bulan aku yg nak cari kedamaian
dec jugak janji yg dijanjikan sesuatu, namun semua itu kuasa Allah SWT, kita hanya mampu merancang, Allah yang melaksanakannya, bila mengingatkan janji yang tidak kesampaian tu, hati aku sebak, sedih, and secara jujurnya aku x mampu nak menghadapinya..

semua berlaku atas kuasaNYA, setiap yg berlaku ada hikmah...
and aku cuba untuk bertahan demi diri sdri
cukuplah aku menjaga perasaan org lain..

ok, kita skip ke topic lain
cukuplah hujan yg membasahi bumi terengganu ini..
jangan ditambah lagi kn..

aku sbnrnya x sabar nk g bercuti...
x sabar sgt, ku mohon urusan ku dipermudahkan..
agar ape yg dirancang menjadi..
sungguh aku memerlukan ketenangan disaat semuanya datang bertimpa timpa

wallahi...aku sayang insan yang menyayangi diriku ini seadanya
fi hifzillah mereka bagi pihak aku...




0 comments: