CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

duit2...

Wednesday, March 26, 2014

Hati seorang wanita

Assalammualaikum

Sebak and menitis air mata aku bila baca surat utk rain...yg mana ttg redha seorg isteri. ..

Allahu Akbar... Seikhlasnya aku mmg x mampu jadi mcm intan maizura tu... Kompom aku akn jd hlg arah...

Aku dlu pun hlg kasih seorg insan pun aku jd pts hrpan... Tertutup pintu hati... Ini suami...lagi la kot kesannya...

Actually...bg aku as a perempuan... Intan maizura kerja dia as pramugari jgk... So as a flight attendant(FA) ofkos dorg dh diberitahu ttg risiko bekerja as FA... dimana kerja dorg berisiko tggi.. Jd tu mgkin faktor knpa intan maizura blh jd setabah itu... Besides that...harus diingat kami kaum perempuan mgkin nmpk sbgai kaum yg lemah...yg sentiasa jadikan air mata as senjata... Tp jgn lupa bhwa kami mampu menahan gelora dihati... Ape yg kami tunjukkan x semestinya itu lah emosi kami...

Wpun kami ceria... Bergelak ketawa... Namun dibelakang..bila bersendirian... Sgla emosi yg dipendam terhambur keluar... Segala kekecewaan... Masalah yg xdpt dikongsi... Akan kami luahkan bila bersendiri...

Ya Allah..aku bermohon kepadaMU ya Allah... Kuatkanlah semangat utk semua ahli keluarga MH370,andai mmg ditakdirkan jasad mrka dh tiada rohnya... Maka permudahkanlah para penyelamat utk mencari mereka utk disemadikan dgn sebaik caranya..namun jika masih hidup... Ko berikanlah kekuatan utk mrka agar terua bertahan... Amin..

0 comments: